דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נמלת האש קטנה אך מסוכנת. 

מאת    [ 04/02/2017 ]

מילים במאמר: 389   [ נצפה 1896 פעמים ]

נמלת האש -קטנה ואכזרית

נמלת האש הקטנה זאת נמלה בגודל זעיר ביותר של פחות ממילימטר בודד ובצבע חום אדמדם. ניתן לראות אותם צועדות בשורה מסביב לביתנו, בפתח הבית וצמוד לאורך הפנלים שבבית.

מומחים בתחום טוענים כי נמלות האש הגיעו לישראל דרך אפריקה על ידי משלוחי עצים ששימשו לתעשיית הריהוט והפרגולות. בהתחלה הם הגיעו לדרום הארץ, ומשם התפשטו בקצב מסחרר לאורך הכרמל, אזור השרון, קיסריה,גם בירושליים וסביבתה.

נמלות האש פעילה בעיקר בתקופת הקיץ החם. בעונות זאת הם פולשות לבתים, לחצרות, לדירות קרקע גם לקומות גבוהות בניינים משותפים, לא תמיד  הן לא מגיעות לקומות הגבוהות. בחודשי החורף יש הפוגה בפעילות שלהם.

לא קיימות פעולות שיכולות למנוע את הגעתם של נמלת האש, הדברת נמלת האש תתבצע רק בזמן שהנמלה תפלוש לתוך הבית או שטח החצר שלנו, זיהיתם את נמלת האש בבית או בעסק, מומלץ להזמין מדביר מיומן ומקצועי, עד שיגיע המדביר כדאי להרחיק כוסאות ספות מהפנלים על ידי להקטין את הסיכוי לעקיצה מהם.

במדינת ישראל כיום ישנם תרסיסים וחומרים המתאים לתחום הדברת נמלים ללא עזרת מדביר. אולם חומרי הריסוס ירחיקו את נמלת האש, אך לאחר זמן קצר הם ישובו חזרה. רק הדברה מקצועית תוכל לעזור לנו.

כיום יש גרגירים וחומרים המתאימים להדברת נמלת האש ללא עזרה של מדביר. הגרגירים האלו ירחיקו את הנמלים, אך למשך זמן קצר הם ישובו חזרה. רק הדברת נמלים מקצועית תפתור את הבעיה.

לא כל חברת הדברה תדע לבצע בהצלחה הדברה של נמלת האש. כדי להצליח במבצע ההדברה יש להכיר את התנהגות הנמלים, את מסלולי ההליכה שלהם ולזהות נכון את המיקום של הקינים.

כאשר חברת הדברה מקצועית תפזר פיתיונות מורעלים בבית ובחצר, הנמלים ייקחו את הפיתיון אל הקן, יאכילו את המלכה והיא תמות. חשוב מאוד לא לרסס את הבית לפני שהזמנתם מדביר מקצועי, ריסוס אינו אפקטיבי בפעולה נגד נמלת האש ולכן לא כדאי לבצע כפעולה משלימה אחרי שהקן התפזר.

הדברה מקצועית של נמלי האש יעילה בחלק גדול  מהמקרים, עלינו לקחת בחשבון כי לאחר תקופה של חצי שנה, בעונה החמה הבאה, הן יכולות לחזור אלינו וכדאי לבצע טיפול נגד נמלים על בסיס קבוע. 
נמלי האש תמיד מחפשות מזון על מנת להביא לנמלים הקטנות אשר בוקעות מהביצים וכמובן למלכה שהטילה אותן. המזון מחולק בין שאר יושבי הקן, במידה ופיזרתם את הרעל בצורה נכונה תוכלו להביא את הנמלים אל סופן. עם פיזור הפיתיונות הרעילים ייקחו הנמלים פירורים כפי שהם לוקחות מכל מזון אותו הם מוצאות.

 

 דוד לוק




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב